Reklamacje i zwroty

Dbamy o to, aby oferowana przez nas biżuteria spełniała Państwa najwyższe oczekiwania. Jednak jeśli pomimo naszych starań nie będą Państwo usatysfakcjonowani z zakupu lub stwierdzicie wadę produktu przysługuje Państwu możliwość zwrotu lub wymiany towaru na inny. W takiej sytuacji  prosimy o zapoznanie się z regulaminem zwrotów i reklamacji oraz postępowanie według wskazówek. 

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do: 

  • umowy, której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany wg specyfikacji Konsumenta/Przedsiębiorcy korzystającego z ochrony konsumenckiej lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • umowy, której przedmiotem świadczenia jest towar noszący znamiona produktu indywidualnego.

Reklamacje produktów

W sytuacji, gdy zakupiony przez Państwa produkt posiada wady fabryczne wówczas możecie Państwo taki produkt zareklamować. Należy wówczas postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną:

  1. Odeślij do nas produkt, który chcesz zareklamować. Pamiętaj o jego odpowiednim zabezpieczeniu i zapakowaniu dołączając wypełniony formularz reklamacyjny wraz z danymi klienta. Formularz dostępny jest TUTAJ. Opisz w nim szczegółowo powody reklamacji. 
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. W przypadku odrzucenia reklamacji przekażemy Ci szczegółowe informacje  podając powody tej decyzji. Reklamowany produkt zostanie odesłany w ciągu 14 dni roboczych.
  4. Jeżeli wymiana bądź naprawa towaru okaże się uzasadniona i możliwa powiadomimy Cię o tym oraz przekażemy informacje dotyczące dalszego toku postępowania. 
  5. W przypadku uzasadniającym zwrot ceny sprzedaży należność za zakupiony towar zostanie zwrócona w terminie 14 dni po uzyskaniu reklamowanego tego towaru. Zwrot ceny nastąpi w sposób analogiczny do wybranej metody płatności za towar.

Zwrot produktów

Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych- liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia.  Wzór dokumentu odstąpienia od umowy sprzedaży dostępny jest  TUTAJ.

Do zachowania terminu wystarczy oświadczenie wysłane przed upływem w/w terminu.  

Chcąc dokonać zwrotu produktu należy:

  1. Zapakować w oryginalne opakowanie, odpowiednio zabezpieczyć i odesłać zakupiony produkt.
  2. Dołączyć do przesyłki dowód zakupu, certyfikaty oraz kartę gwarancyjną (jeśli na produkt była udzielona gwarancja).
  3. Odesłać zwracany produkt firmą kurierską na adres:

    Amber Muzeum 
    ul. Św. Jana 2, Kraków 31-018
    AMBERSHOP.PL

Po otrzymaniu zakupionego produktu na Twój adres mailowy prześlemy informację o rozpatrzeniu zwrotu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia na podany numer konta zostanie dokonany zwrot w ciągu 7 dni kalendarzowych. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot zostanie zlecony na kartę. 

en_GBEnglish